slide 1
Slide 1
Správa účtu

Reklamace a vrácení zboží

V první řadě je třeba zdůraznit, že při nákupu přes e-shop je možné objednané zboží do 14 dnů vyměnit či vrátit. Pokud se tedy netrefíte do velikosti obuvi, nebo Vám přijde jiná než objednaná obuv, lze zboží v této lhůtě vyměnit a není to předmětem reklamace (viz. Obchodní podmínky, článek 5).

V tomto případě můžete využít Formulář k odstoupení od smlouvy (doplňte žlutě vyznačená pole) a nevyhovující nenošenou obuv pošlete na adresu naší provozovny - viz níže. Jakmile obuv obdržíme, do 14 dnů zašleme kupní částku a náklady na nejlevnější možný způsob dopravy objednaného zboží k Vám na Vámi uvedený účet.

Reklamace se vztahuje na vadu na obuvi, která se objeví v průběhu 24 měsíců od převzetí zboží zákazníkem. Během této doby je možné reklamovat pouze výrobní a materiálové vady obuvi. Naopak opotřebení, poškození či nesprávné užívání obuvi zákazníkem nebude v reklamačním řízení uznáno. 

Vadu je nutno reklamovat ihned při jejím zjištění, aby nedošlo k devastaci obuvi a nemožnosti ji opravit.  

Reklamace, pokud je uznána,  bude vyřešena opravou, výměnou nebo vrácením peněz do 30 dnů od jejího uplatnění. 

V případě reklamace obuvi zakoupené přes náš e-shop zabalte čistou a suchou obuv a odešlete na adresu naší provozovny. Přiložte prosím doklad o koupi a můžete předvyplnit i Reklamační list.

V případě, že jste zboží zakoupili v kamenné prodejně a chcete zboží reklamovat, kontaktuje nás na tel.: 773 877 390, 775 277 280 případně zboží doneste na adresu naší provozovny:

La Botka

Náměstí Antonie Bejdové 1810/10 (areál Duha)

70800 Ostrava - Poruba

Při reklamaci je potřebné prokázat zakoupení obuvi, nejlépe předložením kupního dokladu (účtenky, faktury), která slouží jako záruční list.

Obuv musí být při podání k reklamaci ČISTÁ A SUCHÁ. 

Další informace viz Obchodní podmínky (článek 7).

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ S ČOI 
S účinností od února 2016 přináší novela zákona o ochraně spotřebitele další možnost řešení sporu spotřebitele s prodávajícím, pokud se sami nedohodnou na oboustranně přijatelném kompromisu. Rolí mediátora zákon pověřuje mj. Českou obchodní inspekci. Této možnosti budou využívat zejména spotřebitelé, kteří nejsou spokojeni se způsobem vyřízení reklamace nebo s jejím zamítnutím ze strany prodávajícího nebo poskytovatele služeb. Cílem nové právní úpravy je umožnit spotřebitelům vyřešení sporu mimosoudní cestou a méně nákladně. K tomu, aby toto řízení mohlo být zahájeno, je však třeba splnit určité náležitosti, a aby bylo úspěšné, musí mít obě strany vůli svůj spor vyřešit. V opačném případě se soudnímu řízení nevyhnou.

Je třeba si vybrat subjekt pro řešení sporů, který bude vaši  stížnost vyřizovat. Který subjekt to bude, se musíte dohodnout s druhou  stranou. Každý subjekt pro řešení sporů má svá vlastní pravidla a  postupy. Řešení sporu touto cestou je obvykle jednodušší, rychlejší a  levnější než podání žaloby u soudu.

Mimosoudní řešení sporů s ČOI od 1.2.2016



Mám zájem o newsletter

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.

© ARSYLINE 2017
Upozornění
Zavřít